یه مدت عمیقا به این مساله فکر میکردم که چرا مردم ما اینهمه پست شد ه اندتا اینکه به این نتیجه رسیدم اینها بشدت احساس طلبکاری میکنند همه یجورهایی ناخودآگاه طلب هایشان را به جای اینکه از نظام نگهدارنده جامعه(سیستم سیاسی)بخواهند از یکدیگر میخواهند نقد يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني...ما را در سایت يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني دنبال میکنید
برچسب: نمیدونم, نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت: 12:24